Úspěch u zkoušky

18.02.2010 19:48

No dobrá, chtěla jsem tu pojednávat hlavně o tom, že každý rituál musí být porváděn s přesvědčením, a když se dělá "jen tak", aniž by člověk věřil v jeho účinnost, pravděpodobně nezafunguje... Přesto sem jako první zapíšu primitivní kouzlo, postrádající hlubší duchovní stránku, a spolu s tím i svoji zkušenost a ostatně i důvod, proč ho sem píšu.

 

Kouzlo pro úspěch u zkoušky

vyzkoušeno/účinek: ano/100%

potřebné vybavení: papír, tužka, nůžky

vhodná doba: víceméně jakákoliv

rituál: Menší čtvercový papír složíme, jako když chce vystřihovat "vločku", vystříháme ozdobné okraje, papír rozložíme a doprostřed "vločky" napíšeme známku či hodnocení, kterého chceme dosáhnout. Poté lístek vložíme nejlépe do knihy, učebnice či sešitu onoho zkoušeného předmětu. Samozřejmě celé kouzlo by mělo být doprovázené odříkáním (alespoň v duchu) prosby směrem k Bohům, nebo alespoň svého druhu autosugesce (například "Kéž zítra napíšu test z fyziologie za A").

 

Nu, a proč že sem tohle kouzlo píšu, i když na první pohled spadá do kategorie "pubertálních výmyslů fanynek seriálu Charmed"? Protože zafungovalo. Na zkoušku z ekonomiky (kterou většina lidí složila až na druhý pokus) jsem se prakticky vůbec neučila, protože jsem tou dobou měla jiné, vážnější starosti, než školu... Den před zkouškou jsem zkusila tenhle rituál s dojmem, že není co ztratit a že horší už to nebude. Na papírek jsem napsala C (áčko by bylo holá utopie a D či E by nic nedokazovalo, protože jsem se k nim mohla propsat jen náhodou). Druhý den jsem u zkoušky dostala stupidní otázky, ve kterých jsem totálně plavala, ale něco málo jsem k nim vymyslela, přibásnila si nadbytečné řádky a pak doma čekala na výsledek, přesvědčená, že budu zkoušku opakovat nebo, v tom lepším případě, dostanu E (tedy nejhorší přípustnou známku) a podotýkám, že jsem se opravdu nepodceňovala. Když nám přišly výsledky, zůstala jsem na výsledné C koukat jak spadlá z višně a propříště tenhle rituál určitě zopakuju ;-)

Cailynn   )O(